Kvalitet

Kvalitetsstyringssystem

[vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_single_image image=»6934″ img_size=»full»][vc_text_separator title=»» border_width=»2″ css=».vc_custom_1557549977236{margin-top: 45px !important;}»][vc_custom_heading text=»Kvalitetsstyringssystem» google_fonts=»font_family:Nunito%3A300%2Cregular%2C700|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal» css=».vc_custom_1557867008232{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 30px !important;}»][vc_text_separator title=»» border_width=»2″ css=».vc_custom_1557549987097{margin-bottom: 45px !important;}»][vc_column_text]Modulbygg Gruppen AS leverer og produserer toppkvalitetsprodukter. Vi utfører ulike aktiviteter innen forhåndskvalitetskontroll i henhold til egne håndbøker og prosedyrer. Selskapet utvikler et nytt kvalitetskontrollsystem, inkludert levering av «før tjeneste» (BS) til sine kunder. Fra to måneder før ferdigstillelsen av modulbyggprosjekter kjører selskapet førkvalitetskontroll fra de faktiske brukernes perspektiv. En måned før ferdigstillelsen vil Modulbygg Gruppen AS innhente meninger og klager fra potensielle beboere av sine leilighetsbygg for å eliminere alle mulige årsaker til klager på forhånd. Som et resultat av dette planlegger selskapet å redusere antall feil fra 6 til 2 per leilighetsenhet på tidspunktet for beboernes endelige inspeksjon i løpet av det neste året.[/vc_column_text][vc_single_image image=»6441″ img_size=»full» alignment=»center»][vc_column_text]Modulbygg Gruppen AS løser umiddelbart kundenes klager gjennom aktiv innhenting av tilbakemeldinger fra kunder. Vi har et strømlinjeformet, CRM-basert klagehåndteringssystem. Vi løser kundenes klager med det samme ved hjelp av en svært effektiv kommunikasjonspraksis. Modulbygg Gruppen AS sikrer at kundenes klager reflekteres i kundesikkerhets- og helseretningslinjer, slik at de samme feilene ikke vil gjenta seg på et senere tidspunkt.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]